Fitpobyty so Zorou Czoborovou

Fitpobyty so Zorou Czoborovou 2017-07-03T21:31:55+00:00

zorka_smallVyužite jedinečnú príležitosť stráviť aktívny pobyt v srdci nádhernej prírody a pri mori pod vedením majsterky sveta vo fitness a majsterky sveta v aerobiku Zory Czoborovej. Pripravila pre Vás program, ktorý Vás naučí, čo je to správne držanie tela, hlboké dýchanie, ako technicky a efektívne cvičiť, zbaviť sa nadbytočného tuku a spevniť svoje telo. Ukáže Vám, ako cvičiť zdravotné cvičenia zamerané na odstránenie bolesti chrbta následkom sedavého zamestnania a poškodených platničiek. Taktiež sa s Vami podelí o svoje dlhoročné skúsenosti z oblasti zdravej výživy a pitného režimu.

Načerpajte potrebnú energiu počas FITPOBYTU so Zorou Czoborovou. Pobyt pre pokročilých ale aj úplných začiatočníkov, ktorí sa chcú naučiť správne technicky cvičiť najúčinnejšie cviky a zdravo stravovať. Naučíte sa mať radosť z vašej kondície a postavy. Využite možnosť aktívne stráveného času spojeného s relaxom v prekrásnom prostredí pod osobným dohľadom a vedením majsterky sveta v aerobiku Mgr. Zory Czoborovej.

Na čo sa môžete tešiť:

Trojfázové cvičenia so Zorou Czoborovou podľa programu zamerané na spaľovanie tuku, posilňovanie a tvarovanie najdôležitejších svalových skupín, ako aj na spevňovanie vnútorného stabilizačného systému a odstránenie bolesti chrbta, strečing a relax

Besedy so Zorou Czoborovou na témy správne cvičenie, pitný režim, doplnky výživy, chudnutie, zdravá životospráva, ….

Zdravá a chutná strava – Neobmedzené využívanie profesionálneho fitnes centra – Neobmedzené využívanie bazénu a saunového sveta

FITPOBYT SO ZOROU CZOBOROVOU - DRUHY CVIČENIA

RÁNO

STEP INTERWAL BODY WORK – kondičný tréning zameraný na spaľovanie tuku, posilňovanie najdôležitejších svalových skupín ako ramená, chrbát, brucho, sedacie svalstvo, stehna a lýtka. Počas cvičenia využívame ako náradie pre kondičnú časť stepéry. Na posilňovanie používame jednoručné 1 kg činky, gumené expandery, lopty atd.

OBED

POWER AQUA AEROBIK – najzdravšia forma cvičenia, vhodná najmä pre ľudí s vysokou nadváhou a poškodenými kĺbmi. Cieľom je najmä technika správneho držania tela a hlbokého dýchania. Cvičíme so špeciálnym náčiním , ktoré využíva ako záťaž odpor vody. Taktiež používame aj jednoručné 1 kg činky.

CVIČENIE NA FITLOPTÁCH – zdravotné cvičenie zamerané na spevnenie dolnej časti chrbta a posilnenie hlbokých svalov najmä v krížovej časti. Všetky pohyby vychádzajú zo stredu tela, resp. jadra (ide o svaly chrbta, brucha a panvy). Cvičenie s fitloptou tieto svaly posilňuje, zlepšuje celkovú stabilitu, chráni chrbticu a je nápomocné pri vykonávaní bežných činností. Je riešením pre svalovú dysbalanciu (nerovnováhu), ktorá spôsobuje nielen zlé držanie tela, ale aj bolesť.

BRUCHO/ZADOK – cvičenie zamerané na intenzívne precvičenie brušného a sedacieho svalstva.Naučíte sa detailnú techniku jednotlivých cvikov, ktoré postupne spojíme do kombinácií v sériách s minimálnym oddychom a s najväčšou intenzitou. Vaše svaly budú namáhané až do pocitu pálenia. Počas 30 min vykonáme približne 400-600 cvikov na každú svalovú skupinu.

VEČER

ZORALATES – forma zdravotného cvičenia. Je taktiež vhodná pre ľudí s nadváhou a bolesťami v kĺboch. Zahŕňa v sebe prvky PILATESU, JOGY a POSILŇOVANIA. Predovšetkým je zamerané na posilnenie vnútorného stabilizačného systému. Toto špeciálne cvičenie, ktoré Zora Czoborová zostavila v spolupráci s vrcholovými športovcami ako sú hokejisti , tenisti atd. pôsobí na odstránenie bolesti chrbta, ktoré vznikajú následkom poškodenia platničiek najmä u ľudí so sedavým druhom zamestnania. Veľký dôraz sa kladie na dýchanie a správne zapájanie hlbokých svalov trupu.

STREČING – strečing je forma fyzickej aktivity, pri ktorej úmyselne naťahujeme svalstvo na jeho maximum. Týmto sa zlepšuje jeho elasticita a zvyšuje zóna, v ktorej sa sval cíti pohodlne, bezbolestne. Výsledkom je pocit lepšej kontroly a väčšia flexibilita svalstva. Zároveň zväčšuje kĺbovú pohyblivosť a slúži k odstráneniu psychického aj svalového napätia. Slúži ako prevencia pred zraneniami. Pravidelné cvičenie strečingu môže ovplyvniť držanie tela a odstrániť svalovú dysbalanciu.